24 October 2018

Semangat yang kuat mampu mengatasi apa sahaja cabaran yang datang.

KEKADANG kita terasa amat longlai sekali. Dalam pada meneruskan kehidupan ini, terasa amat payah benar. Seolah hendak melangkah pun tidak bermaya. Apa lagi untuk mencapai kejayaan yang besar, memang jauh sekali. Kita ni kalau tidak disuntik dengan kata-kata perangsang sesekali, memang bertambah-tambah la malasnya.

Aku dulu dan kini sudah tidak sama. 


Dulu... aku terlalu naif

Sekarang.. aku lebih memahami dan pengalaman hidup yang aku tempuh telah menjadikan aku seorang yang lebih bertanggungjawab dan memahami sebuah kehidupan itu tidak semestinya hanya bahagia seperti di dalam drama.


No comments:

Post a Comment

Permata Hati Kedua

Permata Hati Mama dan Ayah ( 20 November 2016) "NUR ARFA ADELIA" Terlalu manis senyumannya.  Semanis madu hingga ...